problematisk

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Amanda - 31 mars 2011 20:16

Hiss & Diss

 

Hiss:


  

Virkat: nog för att dessa små stickade bebis-converse är något av det sötaste jag sett men det är inte det ända virkade som vi vill se nu. Tröjar, koftor, shorts, allt! Helst med ett gulligt mönster också.


  

Pasteller: mintgrönt, beiget, gammelrosa, pasteller i mängder! Just nu när det är den här tiden dådet är varmt men våren behöver en sperk i röven för att komma igång och pasteller på kläder och assecoarer hjälper deffinitivt.


  

Solglajorna: nu är det äntligen dags! På promenaden eller när du bara ser allmänt ofräsch ut är dom perfekta att ha med i väskan. Speciellt när du riskerar att råka ut för en walk of shame dagen efter.


Diss:


  

Mjukisbyxor: varför, varför, varför? Varför förstöra en outift med en så ful skapelse. Det finns nog inget jag tycker ser värre ut än när någon stackars människa kommer och går i mjukisbyxor och skinnjacka eller ännu värre, mjukisbyxor och uggs! Varför ska man göra det? Fyfan.


  

Rutigt: usch, känns alldeles för gammalmodigt. Antingen porrig skolfröken eller snyggaste plagget i en 5-årings garderob. Jag hoppas på att inte se detta på några plagg alls i sommar.


  

Converse med klack: förra året var dessa skor väldigt populära och jag har sett några som fortfarande använder dom. Jag tycker vanliga converse inte är speciellt snyggt heller om man inte matchar det rätt med det här känns bara allmänt fel. Alldeles för white trash för mig.






//puss

 




Av Amanda - 31 mars 2011 15:40

Kom just hem, käkade lite, ska anrt ut med hunden... Var längesen jag kände mig såhär nöjd med mig själv som nu. Jag lyckades klara både biologi nationella provet och fysikprovet med god marginal dessutom! Lycklig brud här då. Nu ska jag ta en liten pn. Tänkte fixa en Hiss & Diss senare, känner att jag har sett nog med modekatastrofer och måste få ut det lite. Puss på solen, värmen och alla goa människor därute.


  

They call me a diva, a bitch, a player. When all I ever do, is cheating on the game.

 

 

Dagens outift

 

 

//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards