problematisk

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Amanda - 18 mars 2011 15:47

En lång bussresa följt av en lång tågresa, dubbelt så mycket snö som hemma, hjulen på väskan fastnade, bära väskan till ungdomens hus, hitta en resturang, gå tillbaka till ungdomens hus, och nu sitter vi här! Måste säga att jag blev lagomt överraskad när jag klev av tåget och det snöade som bara den + att marken var halt vit. Själv hade jag packat ner solbrillorna och var beredd på ett varmare klimat.


Men nu sitter vi här iallafall i denna vackra stad och ska snart upp till skolan för att påbörja kongressen, båda jag och Malvina är förvånade att vi inte har gått vilse en enda gång! Men det är så sjukt trevligt folk här i Falun, alla är glada och frågar om man vill ha hjälp, mysigt! Om jag mot förmodan ska flytta neråt i Sverige så blir det lätt hit! Nu ska vi kolla runt lite på detta enorma ungdomens hus med danslokal, fotostudio, rockband och annat.



Dagen blev iallafall räddad av att jag hittade ett par helt galet snygga skor för bara 150 kronor, love. <3

 

 

 

//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards