problematisk

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Amanda - 1 mars 2011 23:00

En bild som inte är tagen i landet där jag bor:

 

Kreta  

 

 

//puss

Av Amanda - 1 mars 2011 20:32

Jaa, det är precis vad vissa tycker att jag är av min pojkvän. Men guess what? I don't mind... Anledningen till att jag skriver detta är att min älskling var på birsta igår så idag fick jag presenter! Ett par skor jag kollat på sjukt länge och ett superfint halsband (bilder kommer).


Var på ud-möte idag som slutade lite för sent så jag fick vänta från typ halv 1 till 4 innan jag åkte hem, men jag hade sällskap av Ivan och Louice sen kom också Morrow ner på stan och vid 4 åkte vi hem till Junsele. Fick också just veta att Louice inte kan åka på kongressen i Falun så nu ska jag åka istället med Malvina, känns helt sjukt kul! Nu ska jag mysa ner mig i sängen och äta lite flingor, håller stenhårt på nya dieten!


    



//puss

Av Amanda - 1 mars 2011 06:33

Klockan är 06:30, vaknade för en halvtimme sedan för jag ska ju med bussen till stan på ud-möte. Är helt galet trött så nu ska jag käka upp mina flingor och åka, kommer inlägg senare idag när jag kommer hem!


  

Dehär är mina favvoflingor vilket kanske inte är så konstigt, vem vill inte ha choklad och jordgubbar till frukost liksom? Men för en sån som jag som oftast inte äter frukost passar dom utmärkt sålänge jag får i mig.



//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards