problematisk

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Amanda - 30 mars 2011 21:53

Ligger i sängen nu och myser lite efter en jobbigt lång skoldag. Efter skolan gick jag hem till Lina en sväng, milkshake och lotta på bråkmakargatan, jappjapp! Åh förresten, visste ni att Lottas storebror är samma skådespelare som han som spelar Bert? Helt sjukt. Har dessutom bestämt mig för att köra på veckans babe istället för dagens då de blir så sjukt många... Tänkte försöka göra en Hiss & Diss senare ikväll, känner att jag har lite kläder att klaga på. Kollade månads-statistiken nyss och såg att läsarna har ökat sig som små kaniner på senaste tiden, konstigt. Nu ska jag ta mig en power-nap för andra gången idag.


Älskar låten, hörde den på heineken reklamen första gången och nu kan jag inte sluta! Inte alls min stil men det är nått speciellt...

 

  

Hade min första bad hair day någonsin idag, och hade för bråttom för att göra något åt det så jag fick visa upp min sjukt stora panna idag, inte ofta alls det händer. Har till exempel blivit kallad "fivefingerforehead" eftersom att man kunde lägga alla 5 fingrar på min panna samtidigt!

 

 

Dagens outfit, första gången på väldigt länge jag har samma plagg två dagar i rad.

 

 

//puss



Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards