problematisk

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Amanda - 10 mars 2011 21:09

Tio saker jag gillar att göra:

 

Shoppa

Blogga

Sova

Fotografera

Festa

Sitta vid datorn

Mysa

Redigera

Bada

Sminka




//puss

Av Amanda - 10 mars 2011 19:56

Har just ätit tacos med Morrow, mami, Loppan, mormor, Jossi och Per! Nu ska vi se på film och sen sova. Är verkligen jättetrött fastän jag sov längre än vanligt idag. Var och åt på bageriet med Loppan och Per tidigare sedan kollade vi ut en present åt mami också, kommer nog bli trevligt tror jag. Har dessutom fyndat en sjukt snygg bolero idag också!


Var ute och stekte i det fina vädret

 

  

En svartvit-mönstrad bolero med samma mönster som mina harems, nice

 

 

//puss

  

Av Amanda - 10 mars 2011 11:57

Vaknade ovanligt sent idag och är helt slut i huvudet efter en hel natts tänkande! Men jag måst säga att det var hemskt skönt att vakna i ett helt tyst och tomt hus, inte ens hundarna är hemma. Så nu har jag satt på lite musik, ska försöka äta fruksot, locka håret sen gå en promenad! Ska nog försöka få med mig storasyster in på byn också för lite trevligt sällskap!


Storasyster kommer vid 5, känns skönt att äntligen få spendera lite tid med henne. Nu ska jag försöka rensa huvudet lite så jag inte deppar ner mig själv resten av dagen.

Love makes me confused.

 

  

Dagens outfit: Leggings med dragkedjor, jeansskjorta och vit t-shirt




//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards