problematisk

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

En helt ny dag

Av Amanda - 30 juni 2011 12:45

Vaknade runt 10:00 idag och klev faktiskt upp! Kändes lite konstigt att kliva upp så tidigt då jag har sovit till runt 14:00 dom senaste dagarna men nu ska det bli ordning. Sitter just nu och väntar å att mitt finbesök ska komma med bussen så vi kan gå och käka lite glass innan vi åker ut till stugan och bara tar det lugnt. Imorgon blir det ingen update förrän på kvällen eftersom att jag kommer befinna mig i stan större delen av dagen, på lördag börjar vi förhoppningsvis flytta lite grejer och sedan jobbar jag söndag och måndag! Fullt upp 24/7 känns det som. Nu ska jag steka vidare ute på gräsmattan.


   

Snygga b-rudar, ikväll brakar det lös!

 

 

 

//puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 17 september 2011 00:01

Jag har nu bytt bloggportal till myshowroom, ni kan nu hitta och följa min blogg på: www.problematisk.myshowroom.se   Fick ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till och har därför bytt, så fortsätt gärna fälja min blogg på myshowroom, ses där!...

Av Amanda - 9 augusti 2011 02:18


Uppdatera bloggen! Varför skriver du inte längre? Har det hänt något?   Nej, nej och åter nej. Eftersom att det är ett evigt tjat så får jag väl avslöja min lilla hemlis. Har fått ett supererbjudande och kommer mycket snart att byta bloggportal. ...

Av Amanda - 26 juli 2011 02:09

Sådär, efter ett tragiskt inlägg om alla liv som förlorats i Norge ska jag nu försöka slänga upp ett lite gladare inlägg! Kom hem till Junsele idag efter fem dagar i Sollefteå nu, där har vi också en anledning till varför bloggen är så grymt dåligt u...

Av Amanda - 26 juli 2011 01:56

Jag har inte uppdaterat på ett tag och jag vet att många har längtat till nästa inlägg men tyvärr måste jag meddela att detta inte blir ett vanligt inlägg.   Jag vill skänka en tanke, en tanke till alla människor som fallit offer för Anders Behr...

Av Amanda - 10 juli 2011 19:21

Shululu! Har inte kunnat uppdatera eftersom att jag var i sundsvall exakt heeela långa dagen igår och har packat grejer och städat hela dagne idag! Vi hade verkligen superkul igår familjen och jag. Vi var faktiskt exakt hela familjen igår och hjorde ...

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards