problematisk

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Amanda - 16 juni 2011 22:36

Åh kan man annat än älska min humor i rubriken? Har just sett klart criminal minds och nu ligger jag och deppoar över att min älskade dator är sönder... Där jag har i princip hela mitt liv. Men det är bara laddar kabeln så hoppas att det inte är några andra fel, skulle få en ny om 1-2 dagar så nu är det abra att stå ut! Som tur är så är papi så snäll att han lånar ut sin dator så länge. Mina kära päron bestämde sig för att äta surströmming idag och eftersom att jag aldrig skulle stoppa sur jävla fisk i munnen så cyklade jag in och köpte egen mat, lax med smörstekt sparris och cornichons. Passade dessutom på att fynda ett par second-hand sandaletter på RK för 50 kr, som hittat! Ska dessutom till stan imorgon med storasyster och Per för ytterligare lite shopping... Förstår verkligen inte hur jag ska klara mig på så lite pengar som jag kommer ha tillgång till när jag börjar gymnasiet. Ingen shopping var och varranan dag, inga resturang-middagar och inga snabbfika med vännerna. Men jag kommer säkert klara mig! Nu ska jag lägga mig och se lite film...




Dagens middag, nomnomnom 


Guldiga sandaletter med kork-kilklack, bara avgudar dom flätade remmarna runt fotleden


   




//puss

Av Amanda - 16 juni 2011 13:37

Vaknade ovanligt tidigt idag, ensam hemma idag igen vilket kändes väldigt skönt. Tog en promenad med hundarna men fick vända eftersom att min lilla Selma haltar som bara den! Vet dock inte vad felet är... Nu väntar jag otåligt på storasyster och Per så vi kan åka till holafors för att träffa mina kära farföräldrar sedan 17:00 kommer pojken hit och jag har ingen aning om vad vi ska hitta på. Sommarlovet är igång och jag vill inte missa en dag men hur jag än försöker så har jag tid över att döda. Nu ska jag hjälpa papi med lite smågrejer, sätter ihop en hiss & diss senare, känns rättvist att sitta inne vid datorn i det här fula vädret. Ska dessutom försöka få hem ett par skor idag som jag letat efter så länge och nu har jag hittat det perfekta paret för en liten peng!


 Träsko med nitar och klack, sjukt hett i sommar för en bohemian look och snart är dom mina. 



    

Både dagens facelook och outfit inspereras av en av mina absoluta förebilder inom kändisvärlden, funderar på att visa hur jag gjorde i en sminkvideo...

 

"I don't believe in guilt, I believe in living on impulse as long as you never intentionally, hurt another person, and don't judge people in your life. I think you should live completely free."

 

 

 

//puss

Av Amanda - 16 juni 2011 00:36

Men hallå där, förlåt för dålig uppdatering men har haft fullt upp. Skolavslutning igår, nu är det över och jag kan inte kalla mig själv för niondeklassare längre. Avslutningsfesten var helt galen men jag hade sjukt kul ändå! Slutade med att jag och pontus tog en timmes promenad när vi tappade bort våran skjuts mitt ute i skogen kl 04:00 på morgonen. Kom hem kl 05:00 och har varit så sjukt sliten idag, har sovit säkert över 12 timmar och känner att jag skulle kunna somna igen precis nu. Eftersom att jag knappt orkar skriva så visar jag er i lite bilder, blev dock inga bilder alls ifrån kvällen/natten eftersom att jag inte vågade ta med mig kameran haha! Enjoy...


                  

Nu ere slut! Tuuuuuuuuut

 

 

 

 

//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards