problematisk

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Amanda - 1 juni 2011 21:19

Precis så känns det, som att livet har stått stilla allt för länge men nu jävlar händer det saker! För första gången på länge känner jag mig inte som världens fulaste person, kärleken har hittat tillbaka och snart slipper jag Junsele. Det känns underbart!


Stannade hemma idag eftersom att jag är så sjukt förkyld... Men jag kunde inte låta bli att gå ut i sommarvärmen när den äntligen visade sig. Har suttit ute i solen med hundarna nu ett tag och tagit lite kort. Känner att jag börjar komma tillbaka till mitt fotograferande... Det ända som saknas är ett bra objektiv sen blir det perfekt. Fick hem HM:s rea katalog idag och till allas förvåning så tänkte jag nog beställa kläder, visar er sen!


      

Small signs of summer...

 

 

//puss




Av Amanda - 1 juni 2011 19:49

Ligger i sängen och är superförkyld men har hittat ett roligt program där du kan ge dig själv en total makeover! Ändra saker som smink, hårfärg, ögonfärg och massa annat... Här är ett litet smakprov:


  

 



//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards