problematisk

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

I'm not dead

Av Amanda - 30 juni 2011 01:16

I'm not dead... I'm just fucking busy!

Nu har så jävla många klagat på att jag inte uppdaterar så jag måste väl bjuda på iallafall ett inlägg... Har till och med kommit fram ett gäng random personer och frågat vad som hänt med bloggen, creepy shit.


I vilket fall så är jag som sagt sjukt upptagen, min finaLina åker snart till England så försöker spendera så mycket tid med henne som möjligt samtidigt som jag försöker spendera tid med mina andra nära och kära, speciellt min bruuur och min pojke. Jag ska flytta i veckan och det saknas så sjukt mycket grejer till lägenheten, behöver uppdatera min garderob big time men kan inte bestämma mig om min feta lön ska gå till lägenheten eller livsviktiga kläder... Samtidigt som jag jobbar som ett as hela nätterna. Och som grädden på moset vet jag fan inte vad jag vill gå för linje, det enda jag vet är att jag absolut inte vill gå det jag sökt. Bra jobbat där Amanda. I vilket fall så har mitt sommarlov hittills varit helt fucking amazing! Jag har varit i stugan med familjen, badat bastu med fina vänner, jobbat (som faktiskt är riktigt kul när man jobbar på mitt jobb) och fått min första lön som var sjukt mycket större än vad jag trodde, klirr i kassan! Så på fredag ska jag till stan (tar mig som inge längre än så) och ska köpa lite viktiga grejer som typ... skor. Känner på mig att pojken kommer bli glad, han har förbjudit mig att köpa fler för dom får inte plats längre! Menmen, i just love it. Måste dessutom inhandla en ny handväska, concealer och förhoppningsvis en jävla massa kläder. Fan, skulle behöva en till lägenhet till alla mina kläder, skor och väskor. Då är det illa men som sagt så ska jag ha en liten bloppis framöver när jag lyckats rensa ur lite så håll utkik! Att döma av vad mina vänner sagt så finns det en hel del godbitar som ska bort ;)

Imorgon kommer min älskade Vira hit och steker sönder med mig, har inte träffats sen den hemska avslutningsfesten så nu är det banne mig dags! Ska bli så kul att äntligen få träffa min finfina vän. Nu ska jag försöka sussa men jag ska göra mitt allra bästa för att få upp bloggen igen, puss på alla stekare där ute!


    

Köpte fem små söta kaffekoppar med fat och fem assietter men matchande, ljusrosa blommotiv för 40 kr. Jag säger det igen, ingen kan fynda som jag! 

 

  

Måste helt klart ha den snyggate morgonrocken ever, my love!

 

  

Har dessutom varit med om någon sjukt komsiskt ett antal gånger. "vänner" som inte hört av sig på sådär ett år hör helt plötsligt av sig och skriver saker som: Hej gumman! <33333 Hörde att du fått lägenhet? Fest hos dig? Kan jag sova hos dig?... Snälla lilla ni, skäm inte ut er mer, jag skäms.

 

 

//puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 17 september 2011 00:01

Jag har nu bytt bloggportal till myshowroom, ni kan nu hitta och följa min blogg på: www.problematisk.myshowroom.se   Fick ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till och har därför bytt, så fortsätt gärna fälja min blogg på myshowroom, ses där!...

Av Amanda - 9 augusti 2011 02:18


Uppdatera bloggen! Varför skriver du inte längre? Har det hänt något?   Nej, nej och åter nej. Eftersom att det är ett evigt tjat så får jag väl avslöja min lilla hemlis. Har fått ett supererbjudande och kommer mycket snart att byta bloggportal. ...

Av Amanda - 26 juli 2011 02:09

Sådär, efter ett tragiskt inlägg om alla liv som förlorats i Norge ska jag nu försöka slänga upp ett lite gladare inlägg! Kom hem till Junsele idag efter fem dagar i Sollefteå nu, där har vi också en anledning till varför bloggen är så grymt dåligt u...

Av Amanda - 26 juli 2011 01:56

Jag har inte uppdaterat på ett tag och jag vet att många har längtat till nästa inlägg men tyvärr måste jag meddela att detta inte blir ett vanligt inlägg.   Jag vill skänka en tanke, en tanke till alla människor som fallit offer för Anders Behr...

Av Amanda - 10 juli 2011 19:21

Shululu! Har inte kunnat uppdatera eftersom att jag var i sundsvall exakt heeela långa dagen igår och har packat grejer och städat hela dagne idag! Vi hade verkligen superkul igår familjen och jag. Vi var faktiskt exakt hela familjen igår och hjorde ...

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards