problematisk

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Amanda - 3 juni 2011 21:56

Det tar emot att säga... men jag har riktig bloggtorka. Just nu har jag flera bollar i luften samtidigt men tyvärr är inte bloggen en av dom!


Kom iallafall nyss hem ifrån jobbet, har sjukt ont i fötterna och ryggen. Mat överallt och är trött som fan men vet ni? Jag klagar inte för jag tycker mitt jobb är riktigt kul! Jag älskar att få träffa människor, prata och ha saker som händer runt omkring hela tiden sen är det ju inget minus precis att man tjänar lite extra cash. Var ju i stan tidigare idag också med Lina och shoppade lite innan skolavslutningen, fick med mig lite grejer faktiskt (visar nedanför). Men nu ska jag lägga mig och sova tror jag, hade sån tur att min kära syster ska hit imorgon och sedan ska hon tillbaka till stan så kan åka med henne förhoppningsvis så blir det mys imorrn!


  

Lösögonfransar från Depend, väljer alltid dom korslagda eftersom att de ser ut som om du har fler fransar när du sedan målar dom som jag gör.

 

  

Lösnaglar, älskar Depend! Känns helt galet att jag inte haft lösnaglar på över en månad typ men den här gången satsade jag på ett par lite kortare med lite glitter i.

 

  

Köpte äntligen ett ljust läppstift som jag har velat ha så länge! skitsnyggt till brännan i sommar.

 

  

Dagens outfit: Byxdress, HM. Skor, skopunkten. Örhängen, HM

 

 

 

//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards