problematisk

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Amanda - 7 juni 2011 16:24

Hoppsan, så kan det gå när inte haspen är på! Förlåt för extremt dåligt uppdaterande men det har varit skola, fiske, kärlek och lite fight också. Ska ej upprepas, det lovar jag. Blir dock inget långt inlägg eftersom att det är hela 28 c i skuggan så även fast jag skäms över mitt dåliga uppdaterande dissar jag datorn för det fina sommarvädret!


Kan iallafall berätta att efter en jävla massa färg och misstag så ser mitt hår... bra ut? Riktigt konstigt med tanke på att det var missfärgat och höll på att ramla av för att det var så slitet. Men nu är det solblekt, långt och har en sjukt fin kola aktig färg. Dessutom har jag världens coolaste fripp, jag är så fräsig!


Tänkte iallafall visa vad jag har gjort under (mini)lovet med en bildbomb, enjoy!


    Fotograferat

 

    Minishoppat

 

  Fiskat... största fisken

 

    Umgåtts med min underbara pojke och min underbara familj

 

  Jaa, som ni hör så har jag byggt upp mitt självförtroende och mått grymt jävla bra helt enkelt! Jag är på topp just nu, va det ni också.

 

 

//puss




Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards