problematisk

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Amanda - 21 juni 2011 20:20

Ligger hemma nu efter en regnig dag som mest har bestått av film efter film... Nu sitter jag hemma och väntar på att några fina flickor ska komma hit så vi kan ha lite skräckfilmsmaraton! Men nu kom Lina så jag ska inte låta henne vänta på mitt bloggande.


      

Ligger just nu i mitt städade rum och myser med min älskling

 

  

Kvällens outfit, haremsbyxor och vitt linne. Perfekt för filmmys!

 

 

 

//puss

Av Amanda - 21 juni 2011 16:15

Amanda told me to update her blog! Så det gör jag! Så nu ska jag berätta för er vad mitt lilla barn ska göra ikväll, ja jag pratar alltså om Amanda. Hon ska alltså vara med oss idioter och mysa och se på film, tyvärr verkar det som att det blir skräckis, jag blev nerröstad :( Tror jag spenderar kvällen på Amandas rum och snokar i hennes garderober istället isf. Förra gången jag såg på skräckfilm blev jag helt paranoid flera dagar efteråt och trodde att demoner skulle döda mig. Filmen vi såg var den där om Emiliy Rose tror jag hon hette, riktigt jävla äcklig...

Nu räcker det tror jag, jag har faktiskt skrivit en väldans massa! Adjö allihopa.



  Var tvungen att lägga in en bild också, så tog denna fina bild. Jag och Amanda gick ju faktiskt i samma klass! Vi står till och med bredvid varandra (tjejerna längst till vänster).
Btw, kan släppa en liten bomb nu... Lilla jag ska nämligen börja blogga för STS! Dock har dom skrivit Carolina ist för Caroline, men det går väl att fixa hoppas jag... Läs hääär: http://v2.sts.se/blogg/hs/2011
/>Vi hörs!

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards