problematisk

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Amanda - 2 juni 2011 23:25

Blir ett snabbt inlägg eftersom att jag ska upp och åka hal nio bussen imorgon till stan med finaLina för att shoppa lite. Pratade nyss med Anton och det ser ut som om det blir epa-crousing i Långsele med honom på lördag för att sedan på kvällen åka med min kära till graninge och sova där, skulle verkligen vara jättekul med tanke på att jag och Anton inte umgås på sjukt länge nu! Planerar att få med mig lösnaglar, lösögonfransar och ett snyggt, ljust läppstift imorgon men jag kommer säkert lyckas få med mig något annat onödigt också... Sen åker vi med kvart i tre bussen hem, är hemma fyra och då bär det av på Corner för jobb. Jobbar dock bara till åtta som tur är så blir inte en så jobbig kväll... Nu måste jag försöka sussa, ha en bra morgondag!


    

Låg och stekte i solariumet idag igen, har fått upp en fin rand faktiskt! Hade dessutom sällskap av Lina och Tilda, sköna brudar dedär.

 

  

Dagens outfit: jeansshorts, winnerbäck oversize tröja, bohemisk väska och mina älsklingsskor... En vän till mig sa något klokt, "Amanda, det är bara du och kändisar som har på sig solglasögon när det inte behövs!" Haha, så sant ju ;)

 

 

 

 

//puss



Av Amanda - 2 juni 2011 13:53

Vaknade rätt så tidigt idag trots att jag gick och la mig sent igår, direkt efter frukosten borstade jag hundarna och klippte klorna. Sedan fixade jag mina naglar och hoppade in i duschen och n ska jag snart dra och sola! Äntligen har min förkylning börjat lägga sig lite och jag har tagit mig upp ur sängen. Tänkte dessutom springa en sväng senare, känner att jag måste få bort lite mage! Ser ut som att jag, Lina, Tilda, Matilda och Vira åker till stan imorrn för att köpa det allra sista innan avslutningen... Skulle behöva köpa hur mycket som helst men med en begränsad budget så får man prioritera. Men nu ska jag försöka torka mitt hår och sedan ringa finaLina.


  

Man skulle kunna tro att jag rakat ett får men jag har bara borstat vår äldsta aussie-tik Tuva!

 

  

Ren och fräsch brud, ibland måste man ta en dag och bara pyssla om sig själv!

 

 

 

//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards