problematisk

Alla inlägg under maj 2010

Av Amanda - 25 maj 2010 18:34

Va ute och fotograferade igår i det fina vädret, jag verkligen älskar det. Man kan verkligen uttrycka sina känslor och tankar i fotografier.  Färger, former, rörelse, allt som saknas är en liten slant från mina älskade päron så blire en systemkamera (a). Slänger upp några av bilderna i slutet av inlägget.


Lördagen var väl sisådär, var på hullsta och hade skitkul ända tills pojkvännen gjorde bort sig lite, men det är glömt och förlåtet nu ! Till hösten blir det nog till att flytta då slipper jag äntligen den här skithålan iaf på eftemiddagen till morgonen sen blire skola här också. Vart? Det är min lilla hemlis, tihi!


Till sist tänkte jag bara skriva två småsaker, jag kommer dra snart ett tag för att "ladda upp batterierna" så jag pallar sollefteå kommun, blir väl två-tre veckor eller nått sånt, ni märker väl när det blir ! Och för det andra så älskar jag min pojk över allt annat, vi firade 2 månader förra veckan och många fler ska det bli, älskar dig bubben.  Y

 

här kommer några utav sommarbilderna,

                

  

 

// puss

Av Amanda - 20 maj 2010 22:42

Nu sitter jag här efter en massa klädprövande och sminkningar , tihi , känner mig som en b-rud.

 

jaja, nu peppar jag hullsta som fan, rockabillytema, check !

finns förköpsbiljetter hos mig fortfarande, kan sälja i solle, junsele, näsåker, ramsele (a) 


älskling kommer imorrn, saknar du.


nu vet jag iaf hur jag ska se ut på lördag , resultat ?



jofan !  


// puss

Av Amanda - 19 maj 2010 23:48

Sjukhuset idag, min rygg må inge bra.

Sen möte på kommunhuset, det va nice.


Aja, nu sitter jag i näsåker hos Michaela (<3) och fundilerar på vad jag ska göra om en av dom få saker som håller mig på benen försvinner över hundra mil bort, ni vet, när benen viker undan så faller man.


-


Jag älskar dig

Av Amanda - 12 maj 2010 22:58

Har ni någonsin funderat på dehär med just "perfektion"?

Excisterar det i huvudtaget? Eller är det bara en illusion av allt vi inte kan få?


-


Självklart finns det människor som säger att dom är helt nöjda med sig själva , jag tror inte att detta stämmer. Juh mer man granskar sig själv, juh fler småfel finner man. lite smalare, lite större, lite snyggare, lite bättre. Ändå blir vi aldrig nöjda, enligt mig är det hela tragiskt. Jag vet själv hur långt en människa kan gå för att uppnå just det, perfektion. Jag har själv upplevt känslan av att inte duga till, att alla andra är bättre på något vis. Det tror jag dom flesta har upplevt någon gång. Något av det sjukaste i det stora hela är att vi verkligen njuter av att sänka andra människor. Vi trycker ner och stöter bort människor som kan vara bättre än oss på något vis. "Det människor fruktar mest är det dom inte kan förstå sig på" , så sant. Det låter helt idiotiskt men det är den hårda sanningen om denna störda värld vi lever i.


-


Där har vi en anledning till varför det är lika bra att jorden kommer gå under inom 500 år (min åsikt). Det finns så mycke vi skulle kunna göra för att rädda vår planet, solenergi, elbilar, vindkraft, vattenkraft, det finns tusen sätt och det ända vi gör är att bygga på ozonlagret mer och mer. Ibland känns det som om mänskligheten förtjänar att bli utplånad så framtidens barn ska slippa leva i en utseéndefixerad och mörk värld. Menmen, det är bara vad jag ycker och tänker... oh shit. Nu har jag övertänkt så ska sluta tänka.



Bara för att folk undrar varför jag plattar mitt hår ska jag förklara med en bild !

  


// puss


Av Amanda - 12 maj 2010 21:51

Amanda saknar sin pojke nu , massa jobbigt.

Amanda vill ha fredag nu, massa jobbigt.


-

Men inte deppar jag för det !

Imorrn kommer Torkelsson och sen på fredag blire mys, längta.


Jag är kär, töntigt, korkat, galet underbart kär.

Det finns ingen annan för mig, känner mig som en 10 årig flicka med fjärilar i magen hela tiden.


Mitt hjärta är ditt , det slår för dig.

 

  


Av Amanda - 11 maj 2010 21:55

KAKOR ÄR GoTT!

baka baka liten kaka lalalalalalal blblaaaa!

mitt röda hår är ont. det stryper mig så jag dör, har gjort det några gånger nu :(

men min kompis hår är ju sjukt, det slingrar sig runt handen och gör så att handen kommer i ansiktet.

men jag kan kontrolera det, inte som min kompis som dött av sina slag i ansiktet.  


Mitt onda skratt!!!!

meeeee *låt som en get och sug innåt snabbt i slutet som om du hade hicka*

har ingen betydelse men här komma en bild som kommer få dig att dö!!!!!

  

// Torkelsson

puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards