problematisk

Alla inlägg under december 2010

Av Amanda - 25 december 2010 21:14

Nu är julen avklarad, fick lite presenter i år igen!


väska

tv

smycken

nagellack

värmeskyddande spray

kläder i mängder

böcker

mm.


Sen får jag min efterlängtade julklapp av älsklingen på nyår, spännande värre! Vi har också haft julfest, gick skitbra... det trodde nog ingen. Är väldigt stolt över min och Viras sångprestation! Vi funderar faktiskt på att göra det igen.. moahah, mer säger jag inte. Nu ska jag fixa håret o grejer så jag slipper göra det imorrn innan jag ska till graninge. Ciao!


//puss 

Av Amanda - 12 december 2010 17:41

Tjenare, om det är någon snäll själ där ute som planerar att säga upp en lägenhet i Sollefteå nån gång typ i sommar så får ni gärna höra av er! Helst en tvåa eller mindre till trea, sökandet har börjat. Längtar ihjäl mig tills jag äntligen får flytta hemifrån och bo med älsklingen <3. För övrigt har det inte alls hänt mycket, har snokat lite och förstått att det här kommer bli den bästa julen i mitt liv! Jag och älskling ska dock fira minijulafton på nyår och byta julklappar, yey :)


Nu tänker jag krypa ner i sängen och mysa framför en film, slänger in lite bilder, enjoy.


      

den gamla goda tiden då allt inte var så komplicerat

    

party untill you drop, party non stop

ny måste man tydligen va duktig flicka.



//puss

Av Amanda - 6 december 2010 22:31

Åhh.. är på superspeed till 1000 %, känner mig som en duracellkanin på extasy(?). Aja, imorrn får jag ääääntligen träffa Morrow, va fan en vecka sen nu, ska på GB på mässa och kolla på alla program.. igen. Aja nu ska jag duracella vidare, ska bli bättre på att uppdatera puss på er alla o gonatt !


en söt superspeedad Amanda, toppen


//puss   

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards