problematisk

Alla inlägg under september 2010

Av Amanda - 20 september 2010 23:20

Måste juh bara få slänga in en liten kommentar om valet också... (eftersom att jag verkar va den enda under 15 som intresserar mig ihuvudtaget),


måste få säga att jag är lite besviken på att det blir fyra år till med alliansen som högsta hönset men det är ju iofs ingenting jämfört med att SD faktiskt kom in i riksdan... Och att dom dessutom har en mandat i sollefteå kommun känns väldigt osäkert. Minskar vi sammarbetet med andra länder går sverige under. Läkare, forskare, många av dom större hjärnorna som spelar stor roll för det här landet skulle vi gå miste om. Det var inte nazisterna som vann kriget.. det gjorde friheten och människornas rättigheter. 

...

Av Amanda - 12 september 2010 02:14

Vad ska komma först, flaskan eller kärleken?


Jag kan inte lita på dig mer, jag vet inte vad jag ska tro. Jag har gjort fel, jag vet... Men jag har aldrig brytit något jag lovat. Jag är less på att gråta mig till sömns för att jag är orolig över att du ska göra något dumt. Du är stor pojke nu, kanske är det dags att lära sig att stå på egna ben?


Jag är less på att du är beroende av andras åsikter hela tiden. Get real.

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards