problematisk

Alla inlägg under mars 2010

Av Amanda - 29 mars 2010 21:23

Nu ska jag städa och va duktig så inte pojken klagar imorrn ,

imorrn kommer my love och Amanda är glad ! (trots att det känns som om tiden står still)


-


du är min luft, lämna mig aldrig

Y    

Av Amanda - 29 mars 2010 15:02

Måste bara få berätta hur extremt sliten jag är nu, sovit 10 timmar på 3 dygn och kan inte sova. Ont i ryggen så jag vill spy men kan inte spy eftersom jag mår för illa för att äta något som jag sen kan spy upp. Sen på det är jag på pissigt jävla dåligt humör. Men måste säga: lätt värt det !


-

Tack för helgen (framförallt michaela), har inte haft så kul på sjukt länge,

blir nog att ta det lugnt ett tag nu innan jag typ.. dör.


Ska försöka äta nu, hör av dig om de är nå


puss

Av Amanda - 27 mars 2010 06:39

Jaa, här ligger vi vakna och ska med bussen kl. 08:25, surt.

Kommer som va helt dö ikväll !

-


åker iaf till stan och kommer hem imorrnkväll

 

 

Måste bara få visa upp vårat projekt sockerkaka, rip gösta.

 

 

puss  

Av Amanda - 26 mars 2010 17:13

Sitter här med lilla storasyster nu och tänkte laga lite mat snart ! Känns att det va ett tag sen vi sågs... måste som se till att det blir oftare tyck ja !


Längtar till lördag så jag håller på att dö, då blire fieest, peppa föfaan ! (y) 

-


U turn me up side down,

u make my tummy turn around.

I feel like jumping around,

u turn me up side down.

Av Amanda - 25 mars 2010 17:49

sitter o pratar med världens bästa, saknasaknasönder ..

 funderar på näsåker imöra, massa mysigheter !

-

måste bara passa på och säga grattis till Kristoffer (lilleman) Ottosson som blir lite mindre liten imorrn , tack för allt du gjort för mig , älskar dig vännen.


  


<3

Av Amanda - 25 mars 2010 15:18

Fick mina kära kläder idag, massa vitt, gillas ! (y)


          

sen lite andra grejer också, beach here I come !

Av Amanda - 25 mars 2010 14:48

U heard me

tillbaka nu med ny blogg, nya möjligheter så lika bra att ni följer den, rätt va de är så skrivs det något intressant !


puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards