problematisk

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Amanda - 9 juni 2011 18:30

Den hårda sanninge, ingen kan göra sånna fynd som jag kan! Åkte med Loppan och Per på en loppis som ägdes av några norskar bara en liten bit ifrån oss i jakt på saker till lägenheten. Hittade lite bra grejor och dessutom min nya absoluta favorit accessoar...


  

I med ingredienser, ställ tiden och tryck på start. Två timmar senare, nybakat bröd! Bakmaskin - 40 kr

 

  

Brödrost - 10 kr

 

  

Reskit med locktång, värmeborste och hårfön - 50 kr


  

Rutig over-size tröja - 2 kr

 

  

En tvättäkta Fiorelli (kostar runt 1000 ny) som jag letat efter så länge - 10 kr

 

 

 

 

 

//puss

Av Amanda - 9 juni 2011 15:32

Nu är sommarens första dopp avklarat! Idag på paddlingen med fina klassen så lyckades nämligen 26 av 29 personer bli nerputtade i det kalla vattnet. Vi älskar varrandra! Jag och Vira låg dessutom nästan först för omväxlingens skull men på vägen hem slog gamla vanor till och vi kom sist av alla, såklart. Har dessutom bränt mig för typ första gången, jag är ju en sån där människa som aldrig bränner mig (har brännt mig en gång och det var på Kreta) så jag brukar inte använda solskydd alls faktiskt men idag var solen för stark! Nu ska jag vandra iväg på loppis med storasyster och Per och försöka hitta lite lägenhetsgrejer!


  

Some people may call me a bitch, but I'm just that kinda girl who don't give a shit.

 

  

Dagens outfit: khaki gröna shorts som jag glömt att jag hade, vit bomullströja för att täcka mina brända armar, ofixad som bara den och fjäderörhängen för att piffa upp det hela.

 

 

 

//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards