problematisk

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Amanda - 3 mars 2011 21:45

Tvätta håret, raka benen, packa väskan och timmar av klädångest. Det är då en helt vanlig kväll innan fest! Nu ska jag äntligen få lägga mig i sängen framför debatt och mysa ner mig riktigt ordentligt, ligger och garvar åt kissie och baby senorita som sitter och försöker debattera. Nu har jag äntligen kommit fram till morgondagens outfit iallafall, kom på mig själv med att säga att jag aldrig har nått att ha på mig, jag tittade mig omkring och såg att soffan, fåtöljen, sängen och garderoben är överfulla med kläder. Kommer antagligen inte kunna blogga nåt i helgen, men de får vi se!


      

Morgondagens outfit: den lilla svarta med djup urringning i ryggen och spetsleggings, alltid ett säkert kort!

 

  

Detta var min middag idag, nästan inga kolhydrater, duktig Amanda!



//puss

Av Amanda - 3 mars 2011 21:14

Fyra filmer jag sett som jag inte tyckte om:

 

        

Märkte just att det bara är svenska filmer... typiskt mig.



//puss

Av Amanda - 3 mars 2011 15:36

150 minuter alltså  timmars matte på en dag, försstår ni hur jobiigt det är? Något så extremt psykiskt påfrestande finns inte. Men det är ju jättesmart att ge oss ett pissigt schema sådär lagom till examen. Nej nu ska jag sluta klaga, har vaarit världens bitch hela dagen.


   

Dagens outfit: stickad kjol, skjorta och strumpbyxor

Insåg just hur sjukt, fult blek jag har blivit, måste sola... 

 

 

//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards