problematisk

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Amanda - 26 mars 2011 16:49

Känner peppet rusa i kroppen trots att det är länge kvar, åker till stan ikväll med brudarna och festar gärnet. Känns underbart att bara släppa allt för en kväll och vara med mina finaste där jag trivs som bäst. Kom nyss hem ifrån storasyster, nu är klänningen färdigsydd! Jag vart verkligen supernöjd och stolt över att min syster är så duktig på att sy, visar upp den i ett senare inlägg. Jag har dock en väldig ångest över vad jag ska göra med mitt hår ikväll med tanke på min misslyckade klippning? Tur att super-Lina kommer hit och hjälper mig, hon fixar hår och jag smink! Nu tänkte jag försöka äta lite middag trots att det tar emot och sedan börjar kvällens långa förberedelser. Jag är fixerad av hur jag ser ut och det fins inget bättre än att klä upp sig och få känna sig riktigt snygg för en kväll.


   

Idag åkte leobrillorna (<3) på när jag promenerade in på byn, lägg märke till att jag hade helt PLATTA skor på mig hela dagen! Måste försöka tänja ut mina hälssenor lite men jag måste erkänna att jag trivs bättre i klackar.


  

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv...




//puss

Av Amanda - 26 mars 2011 16:37

Fem bilder från tillfällen jag kommer minnas ifrån 2010:

 

  

Dagen jag fick lilla Selma


  

Junsele midsummermeet 2010


 

Luciafirandet på byn


  

Julafton i Holafors, saknar mina ben...


 

Dagen då mormor flyttade till Junsele




//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards