problematisk

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Amanda - 22 mars 2011 22:34

Hiss


  

Flätat läder i alla dess färger och former, armband, kläddetaljer och skärp. Kan lätt hissa en hel outfit i höjderna.


  

Äntligen dags att dra fram skinnpajen igen! Och inte bara jackan utan kavajer, byxor och kjolar med mycket lack och läder rekomenderas nu när vi sakta går mot vinter. Är dock väldigt less på "den lilla svarta" vad det gäller skinnjackor men bara en liten grej som nitar kan genast piffa upp det!


  

Farfarströjan, från början var jag väldigt skeptiskt då jag mer är för lite mer "wild & crazy stuff" men jag har börjat tycke om farfarströjan mer och mer på både tjejer och killar, ett perfekt basplagg med en liten touch.



Diss

 

  

Spetsig tå, fötterne ser bara omänskligt långa och konstiga ut. Dessutom ser du ut som en 40+ som gör ett tappert försök att se professionell ut men allt blir bara tragiskt...


  

Långkjol, min mormor brukar gå runt i dessa, behöver jag säga mer?


 

Kortkorta shorts/trosor i denim, vafan brudar, skärpning! Varför förstöra en söt sommaroutfit med ett par avklippta shorts som går alltför högt upp? Detta är bara fel. 




//puss 

Av Amanda - 22 mars 2011 22:26

Snart måste garderoben byggas ut igen...


 Oversize småblommig tröja


 

Midjehöga jeansshorts


 

Skinnjacka i kitt


 

Svinbilliga örhängen, pärlor. <3


 

Tänkte dessutom beställa mina älsklingsskor men pengarna räckte inte så det får bli närmare sommaren!




//puss

Av Amanda - 22 mars 2011 16:14

Två saker jag längtar efter:

 

 

Sommar, sol och värme

 

  

Valet 2014, kalla mig tönt men jag kan inte hålla mig.

 

 

//puss

Av Amanda - 22 mars 2011 15:39

Känner mig extremt utvilad och pigg efter gårdagen, sov som sagt runt 17 timmar! Rekomenderas starkt, har inte varit så pigg och glad på länge! :) Håller just nu på att hjälpa Lina och Elvira med deras fashion project, egentligen är jag inte delaktig i det alls men dom ville låna min garderob, haha! Det är riktigt kul faktiskt, vi sätter ihop massa olika stilar, bilderna kommer senare. Nu ska jag fortsätta med mitt, uppdaterar senare.


  

  

Dagens outfit: leo tröja, flätat skärp, kortbyxor, leggings och lackskorna.




//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards