problematisk

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Amanda - 12 mars 2011 23:58

Är äntligen hemma efter att jag serverat ca. 300 kräsna matgäster förrätt, varmrätt och efterrätt. Men vi hade kul trots att vi var några man kort i personalen! Familjen sitter och ser på film men eftersom att jag inte riktigt gillar komedier så gick jag upp till datorn. Vet faktiskt inte vad jag har emot komedier, kan vara att jag har så hemskt svårt att skratta åt tv och då känns det konstigt när alla andra sitter och asgarvar. Men ja, that's life! Nu ska jag lägga mig i sängen och vila huvudet lite efter den där efterrätten jag åt borta på forum. Är så otroligt less på att jag aldrig får va fri ifrån mina tankar.


Jag måste dessutom få klaga lite också... Jag förstår inte hur vissa människor tänker, efter en incident ikväll så förstår jag verkligen inte hur en vuxen människa på JOBBTID kan bete sig som något annat fulldrägg mot folk som är anställda för att underhålla. Tycker verkligen det är tragiskt att människor ska behöva bli sårade på grund av att vissa andra inte kan kontrollera sin ilska.

 

ps. jag vet att jag lovat er nästa del, den kommer inom kort när jag lyckas ta mig tid.

 

  

I'm a bitch, I'm a lover

I'm a child, I'm a mother

I'm a sinner, I'm a saint

I do not feel ashamed.

 


 

//puss

Av Amanda - 12 mars 2011 16:31

Nu drar jag och jobbar röven av mig,

hare skönt där hemma i sofforna

 

  

  

 

 

//puss

Av Amanda - 12 mars 2011 14:45

Idag är det mamis tur att fylla år, hela 48 vårar blir hon. Tror 50-års krisen snart smyger sig på, haha! Imorse åt vi tårta i sängen och senare gick vi ut på gården och grillade med massa släkt i det underbart fina vädret. Nu har jag äntligen kommit in igen och ska snart duscha, förresten så är min kära vän Emil Assergård trubadur på Corner här i Junsele ikväll. Har ni vägarna förbi borde ni verkligen komma in och lyssna, lätt värt det! Nu ska jag hoppa in i duschen och bli lite fräsch och snygg! ;)


Jag älskar min mami, här försökte hon sig på att vända på sin kålbulle i luften!


Hittade en rätt så bra "målbild" inför sommaren när jag tittade runt på datorn.


Dagens outfit: bestod av en enkel, längre skjorta och än en gång: leggings.



//puss        

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards