problematisk

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Amanda - 24 mars 2011 22:13

Någon du saknar väldigt mycket:

 

  

Storkusinerna ifrån Gnesta!

 

 

 

//puss

Av Amanda - 24 mars 2011 20:47

Hittade ett par sjukt snygga safari-shorts med hög midja, måste komma ifrån farmor eller mormor, love old fashion.


 



//puss

Av Amanda - 24 mars 2011 18:31

Jävla pissdag, blir inget långt inlägg då dagen har varit, ursäkta mit ordval, åt helvette. Har inte haft någon speciell matlust på hela dagen och så fort jag ätit har min dumma hjärna börjat protestera men jag har varit duktig och stått emot, applåder tack! Nu sitter resten av min familj och äter mat, om man nu kan räkna våfflor med grädde och sylt som mat? blä. Men dom har lärt sig att det är bäst att hålla sig borta när jag sitter bakom stängda dörrar och pumpar musik, annars blir det alltid ett jävla liv. Jaja, till det som verkligen förstörde min dag, jag skulle som sagt klippa mig idag efter skolan, bara topparna för att få bort lite nött så de växer lite mer.


Jag: Men ta inte så mycket på vänster för där har jag haft side-cut så då blir det ojämt.

Frisören: Okej. Sen klipper han självklart den sidan.

Jag: Men jag vill bara att du tar 1-2 cm på resten av håret för jag håller på att spara.

Frisören: Okej. Vad tror ni han gör? Jo han klipper av en hel dm...


Är så otroligt jävla förbannad, jag som har kämpat med mitt hår så sjukt länge för att få de långt. Har verkligen ingen lust att gå ut på lördag och se ut såhär! Vi får se om jag går utanför huset imorgon. Och ja, jag är helt jävla utseendefixerad och det står jag för, jag är så sjukt påverkad av all press på att man ska se ut på ett visst vis för att bli accepterad i samhället och jag vet att jag inte är ensam. Nu ska jag iallafall lägga mig på sängen och försöka lugna ner mitt huvud så jag får i mig lite mat så småningom.


 


 

Dagens outift

 

 

 

//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards