problematisk

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Amanda - 16 mars 2011 22:32

Har just packat min enorma väska färdigt med massa onödiga grejer som säkerligen inte ens blir upppackade under helgens gång. Men nu jävlar är jag pepp! Imorrn efter skolan bär det av till stan för att spendera en natt hos syster och sen på fredag drar jag och Malvina till Falun. Mitt chokladlager är nerpackat så nu har jag allt jag behöver!


Kommer antagligen inte ha tillgång till någon dator förrän sent på söndag någon gång så blir inga uppdateringar under helgen, Men vill ni ha tag på mig så får ni använda den gamla hederliga mobilen.

 

  

Gammal bild på mitt bruna hår, love my Nikon  <3

 

 

//puss

Av Amanda - 16 mars 2011 17:16

Två saker som jag råkar ut för ofta:

 

  

Jag gör jämt illa mig! Kanske inte bryter ett ben varje dag men det går säkerligen inte en dag utan att jag får ont någonstans.


 

Ångest, var och varranan dag lider jag av min matångest.




//puss 

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards