problematisk

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Amanda - 14 mars 2011 23:09

Åh har haft en supertrevlig kväll med Linnea, kändes riktigt skönt att få prata av sig lite! Där har vi ännu en såndär vacker människa här på jorden. <3


Nu ska jag lägga mig och sussa, håller på att titta på grejer till lägenheten för fullt och räknar på våran budget (låter galet vuxet ju!), Känns verkligen spännande att se hur vi klarar det. Känns iallafall bra att jag har jobb i sommar så mami och papi inte behöver betala allt! Hoppas ni får en god natts sömn allihopa, dröm om mig.


  





//puss  

Av Amanda - 14 mars 2011 19:21

Fem webbsidor jag ofta är inne på:

 

          

 

 

 

//puss

Av Amanda - 14 mars 2011 15:25

Jag kom just hem efter en sån där extremt jobbig måndag igen, usch och fy! Så nu ligger jag och njuter av en välförtjänt räk och pesto macka. Måste dessutom börja plugga lite biologi snart då jag har nationella på onsdag, känns verkligen superjobbigt men nu ska jag kolla vidare på lite skor jag vill ha! Slänger in lite bilder senare ;)


Vill dessutom passa på att tacka alla vackra människor för era underbara kommentarer och att ni faktiskt bryr er och tar åt er av min historia. Familj, vänner, husdjur, släkten, listan kan göras lång. Så tack, tack och åter tack till alla vackra människor där ute.

 

I love my Nikon  

 

 

 

//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards