problematisk

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Amanda - 21 mars 2011 17:33

Bilder på minst tre olika frisyrer jag haft:

 

Rött löshår

Rött hår med lugg

Sidecut

 

Shit vad jag saknar mitt gamla hår!

 

 

//puss

 

 

 

 

 

 

Av Amanda - 21 mars 2011 16:38

Äntligen hemma efter en allt för lång dag, åg och tänkte sönder min hjärna igår så var uppe allt för länge. Kändes lite jobbigt att kliva upp 7 imorse för att dra sig iväg mot 3 SO lektioner på rad, usch! Men jag sov mest hela dagen så det var lugnt. Ska dessutom beställa kläder snart hoho, ni får se vad det blir senare ;) Nu ska jag försöka sova lite och sedan rensa lite skor och kläder (kan verkligen behövas) funderar dessutom på att försöka sälja bort lite här på bloggen. Vi får se!


  

Kändes underbart att komma hem igår till min lilla ängel igen, världens bästa vovve.

 

  

Nya favoritskorna, fanns ett enda par kvar för alva priset och gissa vad? Det var min storlek! Some people call me shopaholic.

 

 

Dagens outfit, svarta vaxade jeans, slapp grå tröja och flätad läderbälte.

 

 

//puss

Av Amanda - 21 mars 2011 00:56

Nu är jag äntligen hemma efter helgens kongress i Falun, det va sjukt kul att träffa alla vänner igen och hoppas vi ses snart igen då! Skriver mer om det imorgon.


Om det finns någon expert på kärlek här i världen så vill jag gärna träffa den personen, för det här är på för hör nivå för att min hjärna ska hänga med.


Nu ska jag gnälla, funderar fan på att skapa en kategori där jag bara kan gnälla på människor. Nej men såhär var det, jag satt och tittade runt på olika småbloggar som ägs av nära och kära och jag förstår verkligen inte varför alla ska skriva om vädret? Typ: Idag snöade/regnade det jättemycket. Nähä? Menaru? Sveriges befolkning vet nog det redan vid det där laget. Visst jag kanske inte heller skriver så intressanta inlägg jämnt men jag har iallafall en idé bakom min blogg.

Att inspirera och hjälpa ungdomar i dagens samhälle.

 

 

  

 

 

 

//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards