problematisk

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Amanda - 8 mars 2011 22:22

Kommer antagligen inte kunna skriva förrän sent imorrn kväll då jag kommer hem ifrån övik, ska verkligen blir superkul och Morrows två kusiner ska också med. Jag har alltid älskat vatten, helst så djupt så jag inte känner botten då kan jag verkligen känna mig fri. Fast bäst är det ändå att vara under vattenytan, världen går som i slow motion och allt ljud försvinner. Hoppas ni får en bra dag! I know I will ;)

 

  

 

 

//puss

 

Av Amanda - 8 mars 2011 19:37

Hiss

 

  

Dressat, kostyminspererade outfits i ljusare färgaer som beige, brunt eller vitt är så sjukt snyggt tillsammans med ett par klackar.

 

  

Höga klackar, speciellt rekomderat för dig som har korta ben! Ett par shorts i sommar + ett par höga klackar ger dig ett par riktiga spiror. Ju högre desto bättre!

 

Size hero, VR:s kamoanj mot size zero idealen. Bara älskar deras repotage om kvinnors syn på sina kroppar.

 

 

Diss

 

 

   

Ballerinaskor, vissa kalla dom "skorna som aldrig blir omoderna", men helt seriöst... varför förstöra en superfin sommaroutfit med ett par sånna här skor? Helt ärligt talat ligger dom på foppa-toffel nivå i mina ögon. Ush nej, inga sånna i sommar!

 

 

Kungen, kungafamiljen, slottet, jag tycker allt är överskattad. Varför ska dom stå högre i samhället än oss bara för att dom har ett visst efternamn? Visst, "sveriges ansikte utåt", problemet är ju att kungen inte ens kan prata engelska.

 

 

Lärarbristen i västernorrland, jag säger inte mer än att det är rent ut sagt tragiskt att elevernas utbildning och därför också framtid ska påverkas av att skolan inte kan skaffa fram resurser. Vilket leder oss tillbaka till det här med kungafamiljen som ska leva på våra skattepengar istället för att ungdomarna ska få en rejäl utbildning.

 

 

 

//puss

Av Amanda - 8 mars 2011 18:39

En låt som gör mig glad:

 

Plain white T:s - rythm of love


  




//puss





Av Amanda - 8 mars 2011 14:45

Nu är jag äntligen hemma efter en dag på stan med Selma! Hittade en superfin sele till henne sen fick storasyster vara hundvakt medans jag var på möte. Mötet gick också bra, nu har jag biljetten i hand och den 18:e så åker vi, längtaaar! Skulle också köpa en present till mami som fyller år på lördag men jag hann inte med det idag så fr bli på torsdag istället. Imorgon ska jag på paradisbadet med Elvira och Morrow, ska bli så grymt skönt att träffa Elvira, det var nästan en månad sen sist. Nu ska jag ta en powernap och sedan göra lite middag. Hahah det hände förresten något väldigt konstigt på stan idag, en kille som måste varit runt 13-14 kom fram till mig och sa att jag hade vackra bambiögon, gulligt!


  

Bambiögon? ;o


  

Dagens outfit: Nya favorittröjan som jag fick hem igår, stickad oversize i nougat, ett vitt linna under och svarta leggings.



ps. del 3 av min historia kommer upp imorgon eller på torsdag.

 

 

 

//puss


Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards