problematisk

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Amanda - 2 mars 2011 22:38

Jag har en bror, man kan säga som att det är som halva jag fast i en annan kropp bara. Hon heter Elvira Staaf, en såndär underbar grej som det inte finns många av på våran jord. Ni vet ju vad jag tycker om tjejer, alla mina tjejkompisar har jag bråkat med, många av dom är jag inte vän med längre. Under de åren jag och Elvira umgåtts har vi aldrig bråkat, aldrig varit arga på varrandra, aldrig snackat skit om varrandra.


Det är klart att det går aldrig att beskriva i ord hur underbar min bror är, den mest kreativa, roliga, utåtriktade, modigaste människan jag känner. En förebild som alla borde se upp till. Du är iallafall min förebild och jag skulle ge allt för att få vara en lika underbar människa som du är. Och alla äventyr vi varit med om... Hågesta, makeovers, filmkvällar, pimpling, musikuppträdanden, galna fester, allt! Men äventyren är långt ifrån slut för jag tänker inte släppa dig i första taget. Ojoj, nu kommer det en tår, bara tanken på att du kommer flytta gör så ont. Nu måste jag sluta innan kudden blir blöt!


             


Jag har en dunderbar vän, och jag släpper henne inte i första taget.

Y 

 

 

 

 

//puss


Av Amanda - 2 mars 2011 18:11

En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna:

 

  

Kommer ihåg att vi hade den på VHS när jag va liten och häromdagen såg jag att den fanns att ladda ner, riktig nostalgitripp!

 

 

 

//puss

Av Amanda - 2 mars 2011 15:34

Är det någon som har vårens nummer, isåfall kan ni väl vara gulliga och ringa och skynda på den lite? Har åkt madrass halva dagen, sjukt kallt och blött! Men också väldigt kul med tanke på att vi satt typ 15 pers i ett tåg av madrasser, mysigaste klassen. Nu när jag äntligen är hemma så har jag myst ner mig i sängen med en skål flingor och datorn. Tänkte inte skriva mycket mer nu, måste ut och gå med hunden och sedan försöka få tag på Malvina på alla tänkbara sätt! Skriver senare.


     

Dagens outift: rutig vintagekavaj, svart tätstickad tröja, svarta leggings med dragkedja och nyskorna!




//puss 

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards