problematisk

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Amanda - 23 mars 2011 23:10

Som sagt var så var Lina och Elvira här igår och jobbade på sitt "fashion project", min garderob stod såklart tillhands. Så här kommer lite bilder ifrån gårdagen.


 

 

 


Fina bilder på fina brudar. <3





//puss


Av Amanda - 23 mars 2011 19:48

Något jag vill göra just nu i denna stund:

 

 

Shoppa, I'm addicted I suppose.




//puss

Av Amanda - 23 mars 2011 17:52

Har varit på ungdomsting hela dagen, väldigt intressant och allting slutade med en intensiv debatt mellan tre ungdomar (inklusive mig själv) och tre politiker som av någon konstig anledning all tre var ifrån socialdemokraterna? Nu efter en välförtjänt dusch har jag äntligen krypit ner i sängen för att chillaxa lite. Nu tänkte jag dra min dagliga runda på stylesearch.com för att få lite insperation. Tänkte lägga upp lite bilder ifrån insperationshelgen och senare bilder ifrån igår. Har dessutom planerat vilken klänning jag ska ha inför helgens white party, en lite sötare tunika som min älskade syster (the master of sewing) ska öppna upp i ryggen och fixa lite tajtare så det blir en sexig partyklänning istället!



            

Dunderbara människor, längtar till nästa gång!

 

 

//puss


Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards