problematisk

Alla inlägg under februari 2011

Av Amanda - 15 februari 2011 18:01

Min favoritlåt,

just nu, Black Jesus- Jay Smith

 

  


//puss

Av Amanda - 15 februari 2011 17:30

Tänkte pröva på det här med 30 dagar , verkar skoj!


Dag 01 — Min favorit låt
Dag 02 — Min favorit artist/grupp
Dag 03 — Tre favorit program på tv
Dag 04 — Min favorit bok
Dag 05 — Fem favorit dagar på året 
Dag 06 — Två favorit smycken 
Dag 07 — Fyra bilder som gör mej glad
Dag 08 — En bild som gör mej arg/ledsen
Dag 09 — En bild jag har tagit som betyder någonting
Dag 10 — En bild som är över ett år gamal
Dag 11 — En nytagen bild
Dag 12 — En bild som inte är tagen i staden jag bor i
Dag 13 — En bild som inte är tagen i landet jag bor i
Dag 14 — En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
Dag 15 — Tre filmer jag sett och inte gillat
Dag 16 — Tre filmer jag sett och gillat
Dag 17 — Tre saker som finns i mitt rum
Dag 18 — En sång som får mej att må bra
Dag 19 — En bild på mej och en kompis som badar
Dag 20 — Tio saker jag gillar att göra
Dag 21 — Två st recept på någonting gott
Dag 22 — Fem webbsidor jag ofta är inne på
Dag 23 — En video från youtube jag gillar
Dag 24 — Två saker som händer mej ofta
Dag 25 — En före och efter bild när jag fixar mitt hår
Dag 26 — Två saker jag längtar efter
Dag 27 — Någonting jag vill göra just i denna sekund
Dag 28 — Någonting jag saknar väldigt mycket
Dag 29 — Tre saker jag ska göra innan detta år är slut 
Dag 30 — Fem bilder från ett minne 2010

wish me luck!


//puss

Av Amanda - 15 februari 2011 17:25

Jag vill ha sommar nuuuuu!!!

Fatta vad underbart att gå på fest i parken eller på stranden i bara en liten blommig sommarklänning. Det blir helt underbart och jag längtar snart ihjäl mig, jag har iallafall hittat ännu mer sommarkläder som snart ligger i brevlådan...


  

      

love ,



//puss

Av Amanda - 15 februari 2011 16:00

Kom hem från skolan för ett tag sen, är ensam hemma ända tills ikväll, drygt. Men i helgen då blire skoj, insperationshelg i sollefteå hela helgen med mysigt folk. Mamma fick ju experimentera med mitt hår igår, vart rätt så bra faktiskt. Lockigt istället för krulligt vilket var precis vad jag ville ha! Nu ska jag laga mat åt både mig och vovvarna, skriver mer sen. Är nu också 100% säker på att jag är en riktig shopaholic... kan fan inte låta bli att köpa sommarkläder redan! Ska visa er senare...


  

Dagens outfit: simpelt, svart polotröja, blåa låga jeans och min stora grön/lila halsduk.


//puss


Av Amanda - 14 februari 2011 20:24

Ja som sagt så kan jag inte låta bli att vilja förändra mitt utseénde exakt hela tiden, så nu har jag prövat på något nytt, permanent. Jag var helt säker på att det skulle bli riktigt tantkrull men mamma övertalade mig att de kunde bli vågigt... Se på fan, hon hade rätt! Ble faktiskt rätt så fint, har tagit hål i öronen också för typ tredje gången. Kände mig rätt så dum när jag satt i stolen och var nervös när jag tagit hål med kanyl i både naveln och ögonbrynet... haha.


Har just ätit allahjärtansdag middag med älsklingen också, sjukt gott! Så nu ska vi lägga oss och mysa lite.


  

Rotfrukter i ugn, grönsaker, klyftpotatis och fylld lövbiff med kantarell och vitlöksost!


  

Sen blev det tårta till efterrätt, mumma.


    

Ont gjorde det och tid tog det (nedersta bilden) men fint vart de!  Langar en bild på resultatet imorrn. Öronen vart också awesome och var bara tvungen att ge er en bild på min älskade mc-piercing.


  

Dagens outfit: vit tätstickad tröja med svarta ränder, långkalsonger (hittade inga leggings!) och halsduk, nice.



//puss



Av Amanda - 14 februari 2011 13:02

Vart är världen påväg hittade just någonting jäääävligt sjukt, kolla:


Vi har väl alla hört talas om push up bh? Nu har dom tagit det ett stag för långt, mina damer och herrar skåda push up trosorna! Det är helt enkelt ett par tajta byxor med en gummirumpa på som ska få din egen rumpa att se större och fastare ut.


Det skulle bara kännas väldigt konstigt om jag hade en gummirumpa utanpå min egen, hmm...



//puss 

Av Amanda - 14 februari 2011 09:45

Ja gott folk, idag är jag sjuk och tänker därför ge er en hiss och diss lista i min tråkighet, enjoy...



Hiss

 

  

Stora örhängen kan liva upp en tråkig outfit, love!

 

  

Henna hårfärg, ett 100% miljövänligt hårfärgningsmedel endast från naturen, inte bara bra för naturen utan skonar även ditt hår! Jag tänkte prova på det här snart.

 

  

Att vi snart flyttar in i världens finaste lägenhet, dessutom finns det nästan inget roligare än att inreda! Jag har faktiskt redan börjat smygköpa lite grejjer...

 

 

Diss

 

  

Mitt sjuka hår som inte växer men blir ändå långt på vissa ställen? Snart blir jag och Britney likisar.

 

  

Jag älskar vintern och allt som har med den att göra men vafan kom igen, nu får det väl ändå va nog! Ta hit sommaren nu...

 

  

Size zero, patetiskt... nu tänker säkert många att jag inte borde säga något men jo, de ska jag. Tycker detta är helt absurt, helt sjukt ju! Men jag måste tillägga att jag bara älskar veckorevyns "kampanj" Size hero som kämpar emot dom sjuka skönhetsidealen.

 

 

 

glad alla Y-ns dag

 

 

//puss

Av Amanda - 13 februari 2011 21:08

Sorry, har varit borta sen i fredags och myst med älskling, igår vart det även utgång för att fira Jev, massa trevligt folk och supermysigt! Tänkte bara skriva ett inlägg så ni vet att jag lever, imorrn är det dessutom allahjärtansdag och då ska älskling göra middag åt mig, hihi. Imorrn kommer dessutom en hiss och diss lista igen.


Vad ska ni göra på allahjärtansdag?

 

  

Inhandlade ett par riktigt snygga "militärleggings" för bara 20 kr, så kvällens outfit bestod av kavaj, halsband, linne och dessa.

 

  

  

Gårdagens outfit: kavaj, halsband, vitt linne och vaxade jeans.


//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards