problematisk

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Amanda - 11 februari 2011 20:04

Kom just hem från simningen, fick även träffa Anton en sväng, mys! Känns skönt och börjar faktiskt se lite resultat på tjock magen och speciellt benen, nöjd tjej. Har dessutom hämtat nyckeln till lägenheten så jag och älskling kan titta på den imorrn innan vi går ut och äter mysmiddag. Känns faktiskt väldigt bra att vi ska gå ut imorrn, va ett jävla tag sen jag va på fest nu, härligt. Men nu ska jag snart se på criminal minds som för övrigt är min absoluta älsklings-serie.


måste nog ändå säga att min favvo är supersmarta och unga Reid <3


inte bara matte som gillar att blogga...



//puss     

Av Amanda - 11 februari 2011 14:56

Blir bara ett snabbt inlägg för jag ska och simma vid 15:30 och har massa grejer att göra före det! Har en riktigt fullspäckad helg framför mig, fredag ska jag till näsåker för att simma och förhoppningsvis hinna träffa två sötnosar en sväng! Lördag bär det av till stan vid 08:30 för att kolla på lägenhetet sen ska älskling och jag äta gott och sedan på kvällen ska vi fira jev med utgång. Men nu måste jag springa iväg och packa grejer.


    

Dagens outfit, rätt så tråkig bara blåa jeansleggings och en beige, v-ringad tröja så piffade upp allting med röda läppar!



//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards