problematisk

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Amanda - 9 februari 2011 20:13

Glömde lägga upp dagens outfit, ajabajja! Förresten så försov jag mig imorse haha! Vaknade klockan 08:00 och hade total panik, men jag lyckades komma dit EN minut innan vi började. Aja, kanske skriver mer sen, annars blir det imorrn.


  

  

Dagens outfit: Oversize kofta, beiget tunt skärp i midjan, svarta leggings och kilklackar.



//puss


Av Amanda - 9 februari 2011 19:23

Vilket självklart betyder halvåtta hos mig! Bara älskar det programmet, helt dunderbart. Har haft en rätt så slapp men ändå långsam dag på skolan, har haft ont i magen exakt hela dagen inför morgondagens 3 timmars långa nationella i svenska. Har iallafall varit med syster ända sedan jag kom hem, jag tycker verkligen om mina systrar. Jag har två äldre systrar en som är född 92 och en 90, visst är det inte alltid underbart att vara minst men det är verkligen underbart att ha två underbara människor som man vet alltid bryr sig, alltid tar hand om dig och du har alltid någon att se upp till. Vad tycker ni?


Ni minns kanske att jag skrev att det är någon som fyller år mest varje dag i min släkt? Jo igår så fyllde min älskade farfar år och idag så fyller farmor år, mysigt. Ska och fira dom i helgen tror jag nog!


Tack för att ni finns,

tack för att jag får sitta i er famn.

Tack för att ni låter mig beundra

och granska er minsta rörelse,

tack för att ni låter mig se upp till er.

Ni värmer mitt hjärta, ni kyler mitt sinne,

den dag ni inte finns mer på den kalla jorden,

så är det ni som ändå värmer mitt hjärta.

 

I Holafors får jag ro i sinnet, det är ni som är benen jag står på när mina egna vill vika.

 

  

ni är underbara

 

  

Stora storasyster och jag



//puss

 



Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards