problematisk

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Amanda - 10 februari 2011 20:54

Människor som känner mig vet att jag har mått mindre bra under en tid, under den tiden så fick jag min minsta hund Selma. Det låter konstigt men hun liksom "räddade mig"... Att det kan finnas ett så starkt band mellan hund och människa är helt galet. Så nu ligger vi här som många gånger förut och myser, det finns inget bättre att ha en varm sovande hundvalp på magen! Tror ni man kan älska ett djur?


 

Helt enkelt underbar. <3



//puss    

-

Av Amanda - 10 februari 2011 20:35

Måste erkänna att jag är helt besatt av serien Family Guy, Simpsons i all ära men jag kan inte låta bli att tycka om det lite sjukare, lite roligare och lite påhittigare, vad tycker ni?





//puss 

Av Amanda - 10 februari 2011 17:22

Nationella svenska avklarat, känns riktigt bra men tror aldrig jag varit så nervös i hela mitt liv som jag var idag. Vi skulle skriva antingen en novell, ett brev angående ett stipendium, vad kärlek är eller en "insändera" där man debatterar om något man tycker är fel. Självklart valde jag sista alternativet, skrev om rasism, nazism och SD i riksdagen! Blev riktigt nöjd. Skulle juh egentligen åka till stan idag men det blev inget av det, imorrn ska jag iaf simma med storasyster och på lördag ska jag och älskling gå ut, mys. Skriver senare!


    

Blev två dagens outfit idag då jag hittade en gammal bild jag inte visat er!



//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards