problematisk

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Amanda - 2 februari 2011 21:25

Nu har jag och älskling bakat chokladmuffins, mums. Har också saqatt på nya lösnaglar  det var dom jag fick av honom förut, blev riktigt najs!


Nu ska vi äntligen se i rymden finns inga känslor och ysa ner oss i sängen, vad ska ni göra på alla hjärtans dag förresten? Själv ska jag laga middag o mysa på. <3


    

Baka liten muffins! Vi är bäst. <3


Såg inte lika fake ut denna gången, nöjd!  



//puss  

Av Amanda - 2 februari 2011 18:50

Haft prov i samhälle idag, inte kul. Gick och skulle forma/plocka ögonbrynen efter skolan men fick höra att man tycligen inte ska göra det i Junsele (?) så vågade inte chansa. Gick istället och fikade med Loppan och kollade på lite allahjärtansdag presenter till älskling, kommer bli supermysigt! Slänger upp ett inlägg senare, fick en liten present av älskling förut så nu ska jag pyssla med de, vad det är får ni se sen!


  

Mästerfotografen Morrow


    

Dagens outfit, kavaj, svarta vaxade jeans, vitt linne och hemmagjord halsduk för att liva upp hela kontorslooken!



//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards