problematisk

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Amanda - 6 februari 2011 18:10

Det är nog bästa sättet att beskriva våran släkt, är nästan någon som fyller år varje dag. Idag var det min fasters man "Uffas" tur, vi var där och åt lite lunch och tårta, väldigt mysig. Sen åkte vi vidare till Loppan och Per för lite påtår (mer fika). Nu ligger jag i sängen och är lite smådeppig efter dagens festligheter, huvva. Men jag har iallafall varit ute och tagit lite kort idag så slänger in några som kan förgylla er vardag!


     

Snart smälter snön, då tinar sanningen fram.  



//puss

Av Amanda - 6 februari 2011 09:27

Godmorgon! Ligger i sängen och har ätit frukost, vi blev väkt av hundarna vid 08:20, lika underbart varje gång... Nu ska jag försöka tvinga i Morrow lite frukost så ska vi gå ut sedan så han får köra snöslunga och jag får knäppa lite kort. Måste beställa en ny bikini och min älskade skinnjacka också, slänger upp bilder på dom sen!


     

Morgonmys i sängen. <3



//puss  

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards