problematisk

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Amanda - 24 februari 2011 22:33

Ligger och ser på film med Selma sovandes på magen och molly på huvudkudden, hundarna är det bästa jag har. <3


Planerna för helgen ser antagligen ut såhär: fredag ska jag till stan för att köpa present till Teodor och kanske göra en annan liten hemlis, sen hem vid kvart i sex igen. Lördag vet vi inte än om vi ska stanna hemma eller om vi ska dra ut... är lika sugen på båda! Nu ska jag iallafall sova på saken, har just fyllt på telefonen så hör av er!


 




//puss  

Av Amanda - 24 februari 2011 21:11

Eftersom att vi inte har någon bal här i Junsele och inte har någon chans att göra oss superfina med balklänning och allt så klär vi istället upp oss i kyrkan och på middagen! Så nu har ju jag självklart börjat kolla på avslutningsklänningar, hjälp mig nu:


          

Hjälp mig nu!




//puss


Av Amanda - 24 februari 2011 19:51

En bild som gör mig arg/ledsen:

 

  





//puss  

Av Amanda - 24 februari 2011 19:37

Tro det eller ej, jag lever, vi lever! Mina knän värker, min rumpa är blå MEN jag lever. Vi var förvånansvärt duktiga idag faktiskt, vi tog oss upp, det var värre att ta sig ner... Men nu har vi gjort det, ska ge det ett till försök dessutom. Blir ingen dagens outfit idag eftersom att jag bara hade mjukiskläder! Blir bilder från idag och senare lite hundbilder ifrån igår istället.


      

Du är bra go du Lina! Y

  

Slicka                                            
  Vrid                                              
  Doppa




//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards