problematisk

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Amanda - 20 februari 2011 23:56

Okej jaa, jag hoppade över några dagar men vafan... jag va ju inte hemma!

 

Min favoritbok

 

  

Vingklippt ängel - en självbiografi av Berny Pålsson




//puss

Av Amanda - 20 februari 2011 23:19

Jag och 5 pojkar bastade, dom fick för sig att springa ut i den sköna snön, enjoy.


         



Vi e it fjåsi tå oss!     


P.S. Slänger upp resten av bilderna imorrn!

//puss

Av Amanda - 20 februari 2011 21:53

Nu är jag äntligen hemma! Var faktiskt riktigt sorgligt att säga hejdå till alla mysiga människor men ändå rätt så skönt att få ligga i sin egna, sköna säng igen! Nu har jag just ätit och ska duscha, sedan lägga mig och gosa med min lella bebishund. Imorgon fyller även min äldsta storasyster, Evelina "Loppan" Häggkvist  21 så hjärtat kommer med bussen till mig hal 1 så går vi dit när jag slutar skolan, toppen. Har just laddat över alla bilderna från helgen så jag slänger in dom alldeles strax!


Sleten tjej    

Dagens outfit: stor/vid kofta, svart linne och svarta jeans 



//puss

Av Amanda - 20 februari 2011 13:03

Ligger på en madrass på golvet med Fredrik och Elin, riktigt mysigt! Idag har det varit lite workshops och igår var det sjukt bra föreläsningar om både marknadsföring och ungdom mot rasism, som jag även blev medlem i! Igår blev det även bastu, jag och fem pojkar... Men det va kul, har massa sjuka bilder som ni ska få se sen!


Idag är då sista dagen vilket känns lite sorgligt men ändå skönt på nått vis... Jaja nu ska vi fortsätta med workshopen, skriver ikväll när jag kommer hem!



//puss





Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards