problematisk

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Amanda - 1 februari 2011 19:02

Mina älskade kläder är här! Fan va najs. Glömde förresten att berätta att våran svenska/religions lärare ska sluta... men det är lugnt vi kommer bara ha haft 5 olika svenska lärare på 3 år, dessutom har vi haft 7 olika musiklärare hittills. Personligen tycker jag att man lika gärna kan lägga ner skolan då det drabbar oss elever och våra slutbetyg och därför också vår framtid... Tänkte iallafall visa kläderna som kom idag, allt fanns dock inte på lager så resten kommer i början av Mars, enjoy.


  

Mina nya älsklingsbyxor, svart-vita harems, love.


  

Svart enkel kavaj med siden insida, passar perfekt i min samling


  

En magkort tröja, perfekt i sommar och ett svart brottarlinne


  

Hör och häpna, jag beställde ett par jeansinternet och dom var lagom i midja OCH benen! Har nog aldrig hänt mig förut då jag oftast beställer extralånga ben från HM.

Svarta byxor i vaxad denim, wonderfull!


Sen kommer min storstickade nougatfärgade myströjja och ett par byxor i Mars, längtar...


//puss

Av Amanda - 1 februari 2011 15:46

Utvecklingssamtal idag, inte kul... Men allt blev bättre när jag kom hem och fick se ett klädpaket på sängen, yes! Så nu ska jag kolla sen visar jag det här.


    

Shalala, jag börjar bli bruuuun!


  

Dagens outfit, kavaj, linne, leggings, spetsstrumpor och kilklackar! (y)



//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards