problematisk

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Amanda - 8 februari 2011 21:45

För att mina vänner är sötast som pussas och håller på, tihi, jag älskar när folk jag tycker om blir tillsammans.


Nu tänker jag sova så jag skriver imorrn igen, pussokram skumbanan.


  

Har just ätit upp min mini-magnum, den va god.




//puss

Av Amanda - 8 februari 2011 13:58

Japp då var del A i svenska klar, denna gången var det bara 80 minuter men på torsdag blir det 160 minuters skrivning., vill inte! Har också sökt till gymnasiet idag, jag hinner nog ändra mig sisådär 50 gånger innan april men ändå liksom... Kändes lika bra att få det gjort. Idag åkte hjärtat hem, saknar honom redan men vi ska nog titta på lägenheten i helgen så då ses vi. Har inte så mycket andra planer inför veckan, ska till stan en sväng och fixa en hemlis sen ska jag fixa med Albin, var väldigt längesen sist. Har inte mycketmer att säga så jag slänger in ett inlägg senare.


Lite häftigt, min klasskompis Carro gjorde en liten kopia på ett gammalt kort på mig i datorn


   

Dagens outift, second-hand jeansskjorta, leggings med knappar och vitt linne. (hatar mitt hår)



//puss  

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards