problematisk

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Amanda - 16 februari 2011 21:00

Förlåt att jag knappt uppdaterat idag, jag och älskling har huset för oss själva ända tills imorrn så vi har ätit gomiddag, glass och nu ligger vi och äter chips! Vi göder varandra. <3 Imorgon ska jag på insperationshelgsmöte med nå människor, ska bli riktigt kul i helgen faktiskt... Det kommer människor ifrån hela landet till lilla sollefteå, rätt så fränt. Nu ska vi äta lite mer sen sussa, kommer inte kunna blogga förren imorrnkväll så vi får höras då.


  

Amanda tout ā fait naturel
  
Dålig bild på håre, men det vart fint iallafall
  
Dagens outfit: typ samma som i helgen fast mina nya stövlar, looove!
//puss


Av Amanda - 16 februari 2011 16:47

En bild på din favorit artist/grupp


det här är dock ett av mina många favorit band  


//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards