problematisk

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Amanda - 22 februari 2011 22:30

Mami kom just hem med Ben&Jerrys åt mig, glassen som smält hela världens hjärtan! Jag älskar cookie dough men nu ville jag ha lite variation så nu vart de chocolate fudge brownie, mums som Maria Montazami skulle sagt!  Nu ligger jag och skriver med lite människor och bloggar. Men nu måste jag nog sussa, har riktigt jobbig skoldag imorgon. Godnatt!


Har haft en lite halvjobbig kväll ikväll, bra att tröstäta glass...



//puss  

Av Amanda - 22 februari 2011 18:41

Fem av mina favoritdagar på året:

 

 

Midsommar!

Julafton

Min födelsedag ;)

Halloween

  

Kom inte på den sista, så iår blir det väl när älskling tar körkortet!




//puss

Av Amanda - 22 februari 2011 16:01

Suuupertrött! Så tänker bara skriva ett snabbt inlägg sedan sova på en gång.


Jag tycker man kan lägga ner Junsele skola, det känns som om dom inte kan förse oss med behöriga lärare (vi har haft  olika svenskalärare och 7 olika musiklärare på två år) så känns påverkar det ju såklart VÅRA betyg och dåliga betyg påverkar VÅRAN framtid! Dessutom så blir det mer och mer vandalism och mer och mer oseriösa både lärare och elever, vi ska inte behöva drabbas av detta. Vad tycker ni?

 

    

Dagens outift: Stickat, stickat, stickat! Finns inget snyggare/skönare såhär mellan vinter och vår. Har en lång, gråmelerad, stickad tjocktröja och min stora, vita och stickade halsduk.



//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards