problematisk

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Amanda - 4 februari 2011 20:49

Kom hem för ett tag sen, helt dunderbart skönt att simma, är ju som sagt lite lönnfet nu för tiden. Åkte hem vid halv 7 med bussen och på bussen satt älskling också! Måste bara få berätta om våran lite crazy spanskatimme idag, franskaeleverna får alltid ficka av sin lärare men inte vi så vi bestämde oss för att fika ändå. Våffeljärn i bänken, våffelsmet på bokhyllan, kakor i fickorna och när läraren gick ut startade vi. Vi började göra våfflor och fika, tror ni hon blev arg när hon kom in?! Nej, vi ville jävlas med henne så Lisa skrek: Britta vill du ha en våffla? Britta: Ja tack gärna! Alla elever tappar hakan och Britta tar för sig, helmysigt! Haha, nu ska jag och hjärtat se på Magemind.


   

Dagen outfit: magtröja med tryck, vaxade svarta jeans, svart linne osv.


   

Gav också mittbenan en andra chans idag, kändes bättre idag


Har inhandlat en ny jacka också, slänger upp den senare eller imorrn!


//puss  

Av Amanda - 4 februari 2011 07:48

är något jag har väldigt svårt för, frukost alltså. Men nu har jag slagit mig ner vid bordet och hoppas få in mig en macka eller två. Ska iallafall och simma efter skolan så det kommer inget mer inlägg förrän ikväll då jag och älskling kommer hem. Då kommer också så klart dagens outfit, moaha. Ha en trevlig dag!


  



//puss



Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards