problematisk

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Amanda - 30 maj 2011 23:44

Dåligt uppdaterande... jag vet. Var som sagt i stan på crousingen i lördags med världens bästa Vira som tycärr for hem vid 01:00 medans jag festade vidare! Träffade massa gamla bekanta som jag inte träffat på väldigt länge... Först var jag i parken sedan drog vi upp till pettersborg och sen ner på stan igen för hemmafest. Vid 03:00 där någonstans lyckades jag ta mig iväg hemmåt. Jag älskar sånnahär helger! Fick dessutom hem mina skor idag inför avslutningen, dom var helt perfekta och precis samma färg som en av klänningarna... Lycka! Så nu ligger jag i sängen och gör absolut ingenting... råkade ta en allt för lång pn mellan 17 och 21 idag så blir nog lite svårt att somna inatt.


  

Lyckades faktiskt med mina "smokey eyes" i lördags, många säger att det får ögonen att se små ut men eftersom att jag har riktigt stora ögon i vanliga fall så gjorde de inte så mycket!


  

Fick också dessa ansiktstvätt grejjer igår, prövade idag och man känner sig verkligen fräsch efteråt! Jag har snart prövat a-l-l-t mot min dåliga hy så nu hoppas vi att det här funkar.

 

 

 

 

//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards