problematisk

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Amanda - 18 maj 2011 19:10

Sitter och busar med mitt hår... jag är helt övertygad att jag kommer måsta raka av mig mitt hår, om det nu inte ramlar av av sig själv! Hörde ni förresten att jorden ska gå under på lördag? Tycker det är helt idiotiskt att gå ut med sådan skit i tidningar och på tv, kommer ni ihåg senast när människor faktiskt tog livet av sig? Nej usch! Jag tror verkligen inte på det, visst jag tror jorden kommer gå under om sisådär några miljoner år men nu är det självklart att den kommer det. Dom säger att det finns en massa bevis men om man läser mellan raderna låter inget av dom vettiga... Så oroa er inte gott folk!


  

"what if the world stopped spinning, what if the time stood still" 

 

 

 

 

//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards