problematisk

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Amanda - 8 maj 2011 22:35

Har just sett en helt sjuk film med papi och tänkte snart sova, har riktigt ont i huvudet men vet inte varför... Har varit ute och busat på byn med finaLina ikväll! Ätit glass och snackat skit, underbart. Har dessutom hittat en ny favorit, kepsen! Har inte använt keps sen jag var runt 12 och sprang runt med min röda trucker keps med Darin tryck på, tummen upp för det! Men nu har jag kommit på att det är perfekt med keps för en bad-hair day eller en klassisk "walk of shame" dagen efter... Vad säger ni, hiss eller diss?


  

Storasysters fräsiga frilla! Hon är bra duktig hon.

 

  

Kepsen på, mitt hår har växt som bara den.

 

 

 

//puss

Av Amanda - 8 maj 2011 16:37

Vaknade imorse superpigg, hoppade in i duschen sen gjorde jag lite frukost och la mig ute i solen och lyssnade på musik. Kom nyss hem ifrån fotbollen där brudarna var jätteduktiga trots att dom fick stryk! Men nu tänker jag cykla en sväng med finaLina, man ska inte sitta inne när det är såhär fint väder ute. Hoppas ni läser det här utomhus!


      

Sommar!


  

  

Dagens sommaroutfit!

 

 

 

//puss


Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards