problematisk

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Amanda - 25 maj 2011 22:35

Någon som har tips på bra butiker som har peruker? Kommer antagligen behöva en efter att jag nu färgat håret, igen. Men det här är förhoppningsvis sista gången på ett bra tag så nu ska det bara kirras löshår och sedan efter avslutningen klipper jag av skiten! Kommer helt klart ångra mig men jag kan inte ha kvar det som det ser ut nu. Är verkligen galet nervös... känns som om allt kommer gå fel och jag kommer se ut som något katten släpade in. Men som tur är har jag sånnadär töntiga vänner som kör med överdrivet pepptalk hela tiden och aldrig säger vad dom egentligen tycker haha, love u guys!


  

Bye bye little blonde girl, now I know the truth. Blondes doesn't have more fun.

 

 

 

 

 

//puss

Av Amanda - 25 maj 2011 18:16

Ni vet när man snurrar runt och runt och sedan lägger sig på golvet sen känns det som om du fortsätter snurra? Så känns det för mig precis just nu.


Gjorde sista provet i högstadiet någonsin idag, känns helt sjukt. Har börjat skriva på folks band, helt sjukt. Ska köpa mig klänning på fredag, helt jävla sjukt! Vill verkligen inte bli stor, börja gymnasiet och flytta hemifrån! Vill bara ligga hemma i sängen med mami och papi, dricka oboy och titta på mumin... Orkar inte skriva mer, uppdaterar senare.


  

Just chill, one day after another.


Dagens outfit: flätad lugg, svart linne, leggings och hemmasydd leopard-kjol!

 

 

 

 

//puss

  

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards