problematisk

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Amanda - 1 maj 2011 21:50

Jag har tappat min röst för första gången någonsin, har varit förkyld nästan hela veckan men bestämde mig för att gå ut igårkväll i vilket fall och när jag vaknade upp imorse fick jag inte fram ett ljud! Men det var det lätt värt, har inte haft så roligt på ett år. Visst vi var inte så många och det var inte röj-fest men det var bara trevliga människor och alla tog hand om alla. Helt enkelt underbart och lätt ett minne för livet. Nu ska jag fortsätta deppa över min röst och sörpla i mig nudelsoppan och mitt goda citronte. Någon som har något tips på hur man får tillbaka rösten?


 Bara en äkta rocker kan skrika sig speechless! 


 

Dagens outfit, älskar den nya farfars-skjortan





//puss


Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards