problematisk

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Amanda - 16 maj 2011 21:15

Det är faktiskt sant... När jag var mindre prövade jag på fotboll, träning, badminton, måla och mycket anat men inget var riktigt min grej. Jag kände mig annorlunda och utanför eftersom att precis alla hade en hobby men inte jag. Men för något år sedan prövade jag på det här med fotografering och fastnade direkt, ett underbart sätt att låte kreativiteten flöda och speciellt att uttrycka sina känslor. Jag tänkte därför visa några bilder jag tagit som alla uttrycker olika känslor.


Var ute och gick i skogen idag och tog lite nya bilder också:

      


Bilderna nedan är tagna ett år tillbaka:

                              





//puss

Av Amanda - 16 maj 2011 19:52

Ligger i sängen och tar det lugnt efter en riktigt skön dag, har ju prao den här veckan så jag och Lina var smarta nog att göra den med min kära mami. Väldigt soft att ha prao hemma då man kan ligga i sängen, sitta vid datorn och göra mest vad man vill större delen av veckan! Så idag kom Lina hit sedan drog vi ut på byn och uträttade några hemliga ärenden... Sen cyklade vi hem till henne och bara hade roligt, mysigt! Har dessutom beställt min klänning idag (tänker inte visa er förrän jag fått hem den) och hittade världens underbaraste skor på en auktion och gissa vad? Jag vann dom! Nu är det bara till att kirra håret sen är jag redo för avslutningen!


  

En sådan vacker skapelse, kommer bli utmärkt i sommar!

 

  

Dagens outfit, helsvenskt!




//puss


Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards