problematisk

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Amanda - 14 maj 2011 17:39

Känner mig helt galet taggad! Har aldrig varit såhär snabb att bestämma mig för vad jag ska ha på mig men underbara Jossi kom hem och hjälpte mig ;) Sitter och väntar på brudarna nu, ikväll ska det firas folk!


  

Kvällens sminkning, naturlig grund med rosa läppar och lite mascara

 

  

Kvällens outfit, nu kör vi!

 

 

//puss

Av Amanda - 14 maj 2011 13:18

Vaknde allt för sent idag och klev efter mycket om och men upp ur sängen, förkyld som vanligt. Jag och papi har samma förkylning och den verkar aldrig försvinna! Tänkte snart gå in på byn med brudarna och handla lite till kvällens festligheter och senare drar vi igång våran kväll. Vi ska äta gott, ha trevligt men framför allt så ska jag fira att jag klarade nationella och kommer att få gå gymnasiet i höst, high five på det! Nä nu ska jag ta mitt paraply och ta en promenad in på ica...


  

Dagens outfit: hissar medaljong halsbandet till höjderna då det kan piffa upp vilken tråkig outfit som helst! (ber om ursäkt för mina fula strumpor...)

 

 

 

//puss



Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards