problematisk

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Amanda - 11 maj 2011 19:33

Jag är så extremt lycklig just nu i skrivande stund. Jag skrev c-delen på nationella idag och trodde det verkligen gick skit, var helt säker på att jag skulle få ig och på grund av det inte komma in på något gymnasium... Men gissa vad? Jag klarade det! När min mentor berättade det så kom glädjetårarna direkt och jag tror hela klassen trodde att jag hade misslyckats totalt men lyckades efter en stund få fram dom underbara orden: "Jag klarade det.". I allt för många år har jag kämpat med matten och inte förstått, mitt självförtroende har sjunkit så lågt det kan på grund av det och jag har känt mig helt hopplös. Och nu i klass nio när jag visste att fixar jag inte det här provet så kommer jag inte få gå något gymnasium och jag kommer vara fast här hemma iallafall ett helt år till. Men idag förstod jag att det min papi alltid sagt till mig är sant, "vem som helst kan göra vad som helst, bara man vill". Nu kommer glädjetårarna igen, bäst jag byter ämne!


Vi kom fram till idag att vi bara har 11 "riktiga" skoldagar kvar, alltså med vanliga lektioner för dom resterande dagarna är uteaktiviteter och sånt. Fick dessutom en helt underbar present av min kära far och mor för att dom vet hur mycket jag kämpat med matten och dom var så stolta över att jag faktiskt klarade det! Vad det är tänker jag hålla hemligt än så länge... Men nu ska jag ta mig en liten pn eftersom att jag är helt slut eter dagens alla känslor och händelser.



  

Världens lyckligaste flicka, lägenhet fixad, underbara vänner och världens finaste familj. 

 

  

Dagens outfit!

 

 

 

Är för glad för att sitta still, glad, glad, glaaaaaaad! Puss på alla er finfina människor där ute.


//puss

Presentation


Skriver om mitt liv här i Junsele när jag egentligen hör hemma i en större stad och om hur det är att leva med en ätstörning. Men även om min vardag som består av mode, party och att leva livet fullt ut!

Har dessutom nyligen påbörjat en ny kategori "Th

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards